Kdy na svah

Protože vlek i chata je provozována partou nadšenců, jedná se o nepravidelný provoz.

Provoz vleku je většinou v sobotu od 9 do 16 hodin. Samozřejmě pokud je dostatek sněhu.

Prostě je vždy nutné se předem informovat, zda budeme jezdit.

Napište nám e-mail nebo zavolejte na  +420 604 837 589

Kudy na svah

Z obce Leptáč jedete nahoru směrem na Rohanov. Přejedete trať. Dále si můžete vybrat několik variant, jak pokračovat. Parkoviště i cesta nahoru nebývá moc dobře upravována. Proto je dobrá zimní výbava.

1) Autem k penzionu Harmonie, pak cca 300 m pěšky do vesnice Rohanov a u hájovny ostře doleva lesem a pak vyjdete v první třetině sjezdovky. Na obrázku červená trasa.

Autem pojedete od kolejí cca 500 m do kopce a v ostré zatáčce zatočíte vpravo. Vlevo jste minuli parkoviště u prachatické spodní stanice. Po cca 300 m je vpravo Penzion Harmonie.

2) Autem na parkoviště u prachatického vleku, zaplatit si prachatický vlek, na lyžích nahoru, sjet do poloviny sjezdovky do naší chaty, kde máte zázemí. Na obrázku je to žlutá trasa.

Autem pojedete od kolejí cca 500 m do kopce a v ostré zatáčce zatočíte vlevo a jste pod sjezdovkou. Před Vámi je spodní stanice prachatického vleku. Dole pod spodní stanicí je ještě kratší vlek. Nahoru vede nejdelší vlek sjezdovky. Zhruba v polovině sjezdovky, nad "padákem" je naše chata a začíná náš vlek.

3) Autem na parkoviště u prachatického vleku, po kraji sjezdovky nebo lesem nahoru do kopce pěšky. Na obrázku modrá trasa.

4) Vlakem do stanice Rohanov a pak nahoru pěšky. Takto to dříve fungovalo (fotka z 1958 - ofoceno 2006) a najdou se i dnes lyžaři s tímto přístupem. Chce to fyzičku.

Něco více o historii a pár dalších fotografií najdete zde.

Právě jste se dozvěděli proč lyžování jako za našich předků. Ale to není ještě vše!!!!!!

K chatě a sjezdovce musíte tedy pěšky. Ale navíc se zde lyžuje v neupraveném sněhu. Pokud nejste ochotni vyšlápnout kopec a lyžovat v neupraveném sněhu, pak vůbec nejezděte.

Pohled ze sjezdovky

A navíc náš vlek je kotvový. Zaháknout na lano, vyjet nahoru, kotvu kolem pasu a šup dolů.